Netti on pullollaan erinäisiä kokemuksia eri yritysten asiakaspalvelun kanssa asioinnista, joten ajattelin nyt itsekin jakaa tapauksen liittyeen poikkeukselliseen asiakaspalveluun.

Viimeaikoina harmia meillä kotona on aiheuttanut Whirlpoolin kalusteuuni jonka ovessa ei ole lapsilukkoa ja vuoden ikäisen lapsen kanssa tämä aiheuttaa hieman harmaita hiuksia. Selvittelyn jälkeen päätinkin viikonloppuna lähettää Whirlpoolille heidän verkkosivujensa kautta sähköpostia joko uunin luukku olisi mahdollista vaihtaa semmoiseen jossa lapsilukko on.

Tänä aamuna saapui sähköpostiini vastaus Whirlpoolilta, joka yllätti hyvin tehokkaasti:

"Hei Tuomas, 
kiitos yhteydenotostasi! Uuniin saa erillisen mekaanisen lapsilukon, jonka olen lähettänyt teille postitse."

Hämmentävän hyvää asiakaspalvelua. Näitä tulee vaan vastaan harmittavan harvoin.