Vielä viime keväänä ylläoleva otsikko olisi todennäköisesti ollut jonkun tason sarkasmia, jossa olisin kironnut ajan puutetta palvelun uudistamisen suhteen tai sitä, kuinka joku kriittinen muutos palvelussa (kuten muutamaan kertaan tehty julkaisumoottorin uudistus) on tehty mutta aiheuttanut hämminkiä ja ongelmia.

Mutta ei tällä kertaa. Nyt olen oikeasti innoissani siitä, että minulla on mahdollisuus täyspäiväisesti kehittää palvelua. Uuden sivustoversion kehitys etenee kovaa vauhtia ja nyt olen törmännyt positiiviseen ongelmaan: mitä kaikkea uudessa sivuston versiossa pitäisi olla? Sitä mukaa kun suunnittelen ja toteutan tiettyjen ominaisuuksien yksityiskohtia, saan jatkuvasti uusia ideoita. Ja kaikkea ei nyt varmaan kannata toteuttaa kerralla.

Toinen asia mistä olen erittäin innoissani, on Vuodatus.net:n uusi ulkoasu joka julkaistaan samalla kun sivuston uusi versio lanseerataan. Tällä kertaa, nyt kun käytössäni on paremmat mahdollisuudet ja resurssit, päätin siirtää visuaalisuuden suunnittelun sellaisille jotka asian osaavat. Olenkin ensimmäiset suuntaviivat visuaalisuudesta ja uuden logon jo saanut mainostoimistolta ja olen hyvin tyytyväinen.

Vaikka nyt on käynnissä jo kolmas viikko näissä hommissa, välillä silti tulee vielä hetki jolloin ajattelen: "Hetkinen, nyt on työpäivä ja voin kehittää Vuodatus.net:iä. Mahtavaa!"

Tuohon fiilikseen ei kyllästy varmaan koskaan.